До складу циклової комісії входить 15 викладачів. Це спеціалісти в основному природничих дисциплін. Вивчення даних дисципліни є беззаперечно важливим, адже в їх основі лежить наука про природу, яка покликана стати провідником пізнання будови і функцій живих організмів, їх взаємозв’язків, гуманістичних ідей, екологічного способу мислення, здорового способу життя, громадської позиції, матеріалістичного світогляду.
Проблема, над якою працює циклова комісія:
«Єдність теорії та практики – запорука формування професійної компетентності спеціаліста»
Виходячи з цього роботу циклової комісії спрямувати також на вирішення науково-методичних проблем, а саме:
1.Забезпечення результативності і якості навчально-виховного процесу шляхом компетентісно – орієнтованої освіти.
2. Формування соціально – активної особистості; здатної до саморозвитку та самовдосконалення в умовах профільної освіти.
Завдання:
– формування в студентів бази знань, умінь і навичок, необхідних для кваліфікованого та ефективного використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-пізнавальній діяльності та повсякденному житті;
– формування в студентів уміння застосовувати інформаційно-комунікаційні технології з метою ефективного розв’язання різноманітних завдань щодо отримання, обробки, збереження, подання інформації, які пов’язані з майбутньою професійною діяльністю в умовах інформаційного суспільства
– розвиток в студентів уміння самостійно опановувати та раціонально використовувати програмні засоби різного призначення, цілеспрямовано шукати й систематизувати інформацію, використовувати електронні засоби обміну даними;
– формування в студентів уміння застосовувати інформаційно-комунікаційні технології з метою ефективного розв’язання різноманітних завдань щодо отримання, обробки, збереження, подання інформації, які пов’язані з майбутньою професійною діяльністю в умовах інформаційного суспільства.
– ознайомлення майбутніх педагогів та вихователів з функціонуванням усіх систем дитячого організму в нормі і при відхиленнях, а також з методами гігієни
– формування умінь використовувати набуті знання для оцінки наслідків своєї діяльності по відношенню до навколишнього середовища, здоров’я інших людей, власного здоров’я, обґрунтування та дотримання заходів профілактики захворювань, правил поведінки у природі;
– розвиток інтелектуальних і творчих здібностей та якостей особистості, прагнення до самоосвіти.
– виховання переконаності у можливості пізнання живої природи, необхідності дбайливого ставлення до оточуючого середовища, власного здоров’я.
Циклова комісія аналізує: результати методичної роботи членів циклової комісії;перспективні можливості в галузі комплексного методичного забезпечення освітніх програм; задоволення потреб коледжу у випуску власної друкованої продукції (збірки педагогічного досвіду, методичні матеріали, дидактичний матеріал); форму і зміст взаємовідвідуваних занять викладачів циклової комісії теоретичного і практичного спрямування; рівень підготовки викладачів до атестації.
Циклова комісія прогнозує:тенденції змін ситуації в суспільстві та в освіті для коректування стратегії розвитку методичного забезпечення дисциплін; наслідки запланованої методичної роботи викладачами циклової комісії.
Циклова комісія організовує: поточне і перспективне планування методичної роботи комісії; навчальну роботу викладачів; роботу викладачів по комплексному методичному забезпеченню дисциплін; роботу до підготовки та проведення відкритих занять; аналіз роботи з підготовки матеріалів для обговорення на педагогічній раді.
Циклова комісія координує: роботу викладачів циклової комісії.
Циклова комісія керує: роботою викладачів циклової комісії; cтворенням сприятливого морально-психологічного мікроклімату в цикловій комісії.
Циклова комісія коректує: власний план роботи; плани роботи кабінетів, лабораторій, експериментального майданчика (при наявності).
Циклова комісія розробляє і редагує: план роботи циклової комісії та документи, що забезпечують навчальний процес до кожної дисципліни;методичні вказівки і рекомендації до виконання лабораторних, практичних, курсових робіт;методичні розробки викладачів, підготовлені до друку.
Циклова комісія узагальнює:кращий педагогічний досвід викладачів циклової комісії; пропозиції викладачів і студентів щодо удосконалення навчального процесу і винесення на обговорення на педагогічній раді.
Циклова комісія контролює:виконання навчальних планів і робочих програм;виконання ухвалених рішень циклової комісії; виконання ухвалених рішень педагогічної ради; виконання годин педагогічного навантаження;стан викладання і якість знань студентів з навчальних дисциплін.
Циклова комісія затверджує:тести чи завдання до комплексних контрольних робіт;екзаменаційні матеріали; робочі навчальні програми; плани роботи кабінетів; тематику курсових робіт.
Циклова комісія здійснює: інформаційно-просвітницьку роботу з питань досягнень сучасних педагогічних наук і кращого педагогічного досвіду роботи;науково-методичне забезпечення викладання фахових дисциплін; надання методичної допомоги молодим викладачам та необхідних консультацій викладачам, студентам, батькам та випускникам коледжу.